torsdag, januari 31

Gossip Girl Morning

God Morgon :)

Ska skriva lite snabbt, måste iväg till skolan snart.
Har suttit och kollat första avsnittet av Gossip Girl. Den är ju jättebra! En typisk serie som jag gillar ;)
Skådespelarna är ju oxå jättebra, I think. De passar så bra in.
Efter att ha suttit och ätit flera skålar med Nesquiks kakaopuffar, stått framför garderoben i en halvtimma för o välja kläder, ska jag nu snabba mej på lite, så jag kommer iväg innan elva. Behöver då inte halvspringa till skolan.

Seya!

3 Sötisar har kommenterat:

nea sa...

Ohh! Jag ville också se Gossip Girls men jag hann inte.. eller ja, jag glömde bort. Jag undrar om den kommer i repris.
Ses imorgon. Kram

Jojo sa...

Tror den kommer i repris, men själv såg jag den på datorn, hann själv ju inte :)

Seya :)

Anonym sa...

gp är jättebra såg hela säsongen för några veckor sen ;) (laddade hem)