onsdag, januari 16

Gosh I'm glad!

Ibland tror jag att jag är synsk. Jag svär.

Dagen började med att jag vaknade, stressad. Fattade inte.
Sen så plötsligt flög det in en tanke in i mitt huvud, fortfarande halvsovande, "jag glömde att skriva att vinklarna är lika stora!"
Sen så vaknade jag till lite, o började undra vad jag själv menade med den tanken!

I alla fall så gick jag till skolan som vanligt, tråkig franska och tråkig kemi, det e klart. Vet ni, man ska aldrig ta ögonkontakt med läraren om man inte vill få frågan :P

Vi fick tillbaka proven idag på matte, nationella och gårdagens prov. Och gissa vilket fel jag hade gjort på matteprovet, jo jag hade glömt att skriva att vinklarna var lika stora! Hahahaha.. fan vad jag skrattade åt mej själv när jag läste det.
Men jag blev väldigt glad, hade lyckats få ett bra betyg både på nationella i matte, och gårdagens matteprov. Gött!! Hade verkligen förväntat mej ett VG, efter alla mina idiotiska misstag på proven, men så blev det inte, sköönt! Jag ba "Tack Gud!" :)

Ha det bra friends <3

1 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

Haha, det där med ögonkontakten har jag också märkt. :D