söndag, januari 27

Öppet hus - lek & bus

Salut!

Vaknade rätt så tidigt idag, vid niotiden.
Kilade iväg med mina bröder till öppet hus på min gamla skola (mina bröders nuvarande skola).
Fick träffa mina gamla lärare, hade verkligen saknat dem! Vi stog o pratade ganska länge om mycket hehe :)
Sedan uppträdde musikfördjupningen och några lärare haha, med dans och musik.
Efteråt visade en lärare oss videoinspelningen på oss på avslutningen i 9:an. Det var ju skoj, haha, mycket att minnas och skratta åt!

Vid två-tiden drog jag iväg med mina bröder och Marry till Lek och Bus. Det var skoj haha, men jag och Marilyn orkade verkligen inte hoppa omkring och leka lika mkt som mina bröder och alla andra hoppande apor där haha!
Men vi fick ta hand om mina bröder lite, äta och gå runt där. Men att jag tappade bort 300kr va inte kul! De ramlade antagligen från min ficka =/
McDonald's blev det efteråt, och sedan kila hem. Klockan hade då hunnit bli sex.

Imorgon ska jag börja arbeta med matematiken och kemin. På måndag(studiedag) ska jag börja med mitt reportage.

Ska gå och lägga mej strax, men slänger först in en snygg bild på Marilyn i lek och bus. Visst blev den grym :)
God Natt!

0 Sötisar har kommenterat: