lördag, januari 5

Snö!

Ja! äntligen ser vi snö =)
Det har lagt sej en bit, så hela gatan är vit, jättefint. Tyvärr är det svårt att få någon bra bild på det hihi, men det e snö på balkongräcket iaf :P

Det har vart rätt så tråkigt idag. Luffat runt hemma, just det jag gjort. Och så pluggat lite matte, trigonometri fick det bli, men det var skoj för & va matte :)

Just nu håller jag på med samhällsuppgiften. Boring ja.
Vi(Jag och Sebila) ska skriva om den globala uppvärmningen, ur ett samhällsaktit perspektiv. Inte lätt nä, gäller att babbla om politiker och vad de bör och inte bör göra. huhuhu.. =/

Någon dansträning hann jag inte med igår, så det fick bli av idag.
Nu är mitt mål att skriva en bit på samhällsskiten(sorry..) och titta på Tv! Funderar på att baka något, skulle vara kul..

Idéer på något gott? Spelar ingen roll om det är någon sötsak eller något mer mättande!

3 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

Taaack =) Eftersom du undrar vad som har hänt med Britney så ska jag berätta lite Kortfattat.Britney hade vägrat lämna Barnen till Kevin och låst in sig i badrummet med Barnen och Polisen fick sparka upp dörren till badrummet & Britney va Lite "Konstig" så dom trodde hon var drogpåverkad och dom la henne på den pyskiatriska avdelningen på Cedars-Sinai sjukhus i Los Angeles men det visade sig att hon inte var Påverkad av ngt och dom höll en på den pyskiatriska avdelning för dom trodde att hon var en fara för sejj själv och för andra. det var nästan hela historien Gaaaanska Kortfattat :P

Anonym sa...

Ajust det. Nu får hon inte heller träffa sina Barn.

Anonym sa...

Aa Det får man ju hoppas. Men det stog att hon inte kommer få träffa dom innan dom har fyllt 18 fast dom skulle typ ha sån där Rättegång eller vad det heter snart tror jag. Om jag fattar hela saken rätt :P