tisdag, januari 15

Jag kan inte sova tidigt.

Oh herregud vilken dag.
Slutade typ tio över fyra, hade matteprov sista lektionen, ja kan ni fatta det. Det var efter gympan(!), då man är som piggast(?!) haha. Men det gick bra, som tur var. Sista provet innan vi betygsätts i matematik A.
Imorgon får vi tillbaka provet och nationella proven, ja min lärare rättar snabbt, redan dagen efter får man tillbaka proven. Fast det är bra, så slipper man fundera på hur det gick ;)

Sheet vad jag sög på idrotten! Jag brukade vara rätt bra när det gäller badminton och pingis, men idag förlorade jag för många gånger!
Jag hade la "glömt tekniken", då jag inte spelat på nästan ett år. Och när man går över från att precis ha spelat badminton(då man kastar långt), till pingis där man slår till korta slag, så blir det knas. Pingistekniken blev som badmintontekniken i mitt huvud hahah xD

Inget plugg idag för min del :D Jippi, inte ofta man kan säga det.
Har i och för sig prov imorgon, men hur ska jag plugga till ett nationellt prov(gammalt, test) i engelska, när det gäller att vi får en text att läsa och svara på frågor?

Gosh, när jag nu läste igenom mitt inlägg märkte jag att det mest handlade om skolan, fy!
Men det får ni tåla hihi.

Ah, får inte glömma. Pratade med Marilyn igår och idag.
Jag frågade ifall hon ville bli min modell när jag fotograferar.
Jo det är ju så att jag valt Foto som estetiskt val :) Jättekul kommer det bli, älskar att fotografera. Det jobbiga är att bilderna blir svartvita och att man själv ska framkalla dem och få en bra skärpa.
Tillbaka till modellandet; Marilyn sa Ja! .. eller rättare sagt "Ok, men Jusor du vet att jag bara gör detta för din skull!!" hihihi!
Det hon ogillade var la att bilderna skulle tas i stan. Men Sofia sa oxå "ja" när jag frågade henne, så nu har jag två modeller, inte dåligt va!
De är nästan lika långa I guess, så det blir perfekt ;)

I have to go, must sleep. Just det.. kom på.. Jag har glömt att göra franska-läxan! Pain in da' ass!


Seya!

4 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

Haha, det är lugnt, jag behöver inte vara modell. Men jag ställer upp om hon andra inte vill längre :)

// Sofia

Urban sa...

Älskar bilden, förresten!

Jojo sa...

Jag vill ha er båda :)

Ja bilden e så grym!

Urban sa...

Okaay, jag är på ^^