fredag, januari 18

Lång dag.

Åh vilken lång dag idag!
Började med att jag hade samhälls lektion med någon vikarie som inte kan andas, bara babbla på så mkt att jag känner att jag vill skrika "breath!!".. hihi, men han e ju ändå bra :)
Vi fick se en film om, hm, arbeten eller något sånt, minns inte, halvsov en bra stund och sov djupt i (enligt sebila) en halvtimma.. kändes inte mer än tio min.
Tack och lov att vår nästa lektion var i samma sal, söta lilla snälla Sebila skulle ju lätt kunna ha gått utan o väcka mej :)

Mattelektion med roliga Finn, och som jag påmindes av Sofia av det hon skrivit i sin blogg:
"Finn: Det är ju lättare att få bra scheman ju få valmöjligheter man har.
Tänk om en halva av klassen väljer ämnen ur det blocket.
Och så väljer den andra halvan ämnen ur det blocket. Och så väljer den tredje halvan... hehe... ur det här blocket.

Okej, det roliga var att det var just mattespråkspedanten Finn som sa det.
Finn is the shit!"
Haha, han e skoj ^^)

Eftersom jag hade tid för synundersökning 15.30 så åkte vi med färjan till stan. Efter att ha gjort synundersökning så insåg jag att jag verkligen behöver glasögon för o kunna läsa tavlan om ja sitter bak i klassen & så.
Hittade ett par fina bågar, svarta och lite röda, nice :) Och så har de små söta silvriga blommor vid sidan.
Längtar dock inte tillatt få bära dem.. Blir ändå bara på lektioner.

Måster citera söta Didem lite hihi.
(Vi snackade om ankor, då Didem sett en anka från färjan)

Didem: Den där ankan på TV är så sööt!
Jag: Du menar programmet Anki och Pytte? Ja den dockan är så söt men pratar jättemycket!
Didem(lite upprörd): Anki är ingen docka, det är en anka!!

Jag, Sebila och Sofia brast i skratt, hahaha!

Fotade Sofia lite idag. Vi fick ta det efter skolan, tyvärr var det molnig.. argh!! Men det blev några bilder, liggande, "dykande" och klättrande hahaha. Tror de blir fina ;)

Oh, ser att det ska bli blåsigt, upp till 30m/s.. uuuhh! Jag vet att mitt fönster kommer skaka sönder, då det skakar jättemycket när det bara blåser lite.

Gotta go, seya :)

1 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

"Anki är ingen docka, det är en anka!!"
Haha, vad gulligt det vaar!

Hoppas de blev bra, annars lortade jag ju ner mitt hår i onödan ;o ^^