torsdag, januari 3

Fastan.

Vid tretiden idag på natten, var jag inne & kollade i min blogg. Såg att jag hade fått en kommentar.. Av Daniel Franzén (klicka)! Haha, först tänkte jag ba "whaaaat??". Visste inte att designers kollade in min blogg haha =P Kul.

Har vart vaken i typ tre timmar nu, och om några minuter får jag äta, exakt 16.11 =) Jo jag fastar, 3 dagar har jag kvar. Under månaden ramadan fastade jag alla dagar utom fyra, så dags att ta igen det. Bäst att fasta nu då solen går ner tidigt o man får äta.
Igår vaknade jag 12, åt i McDonald's (som fick bli min frukost), och spenderade resten av dagen på IKEA och en stund på elgiganten =P

Idag.. Vet jag inte. Jag ringde Sebila när jag kom hem igår, och hon hade börjat en liten bit på Samhällsuppgiften. Jag började idag, inte skrivit mer än 6-7 rader hehe.
Redan andra veckan i skolan ska vi ha prov och samhällsredovisning. Nationella proven ska vi få tillbaka likaså med svenskaprovet. Kul vecka ellerhur ? ;)
Skriver mer sedan, nu ska jag förbereda mej för maten.

Kram Jojo

3 Sötisar har kommenterat:

Sara Thorngren sa...

svar: roligt att du gillar bloggen =) Du har själv en väldigt fin blogg:) förresten, vilket j*vla jobb för att kommentera, blev medlem på ngt grejs innan jag fick kommentera =S jaja kram på dig!

http://zaaurahs.webblogg.se/

Jojo sa...

Tack :)
Det skulle ha räckt med att klicka i "Anonym" :)
Kramar!

Anonym sa...

va i helvete du babbla mykt men det mesta tyder på att du snart blir författare.. Du har lite brist på fantasi. Speciellt när det gäller dina känslor och reakioner.

hälsningar: pappa