måndag, januari 14

The Sun Goes Up.


Kolla vad fint det är utanför! Hihi, man kan ju tro att jag bor uppe bland bergen.. Fast det kanske jag gör, jag bor ju i Göteborg som består av berg ;)


Jag börjar 09.40. Måste dra mej hemifrån 08.55, men först ska jag göra svenskaläxan som jag fortfarande inte hunnit med, och jag har svenska som första lektion!


Får skynda mej, tiden rinner ju bara iväg.


Men måste säga GRATTIS till min lillebror som fyller 8 år idag!

I LOVE YOU MY HEART!

3 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

Åhw, vilken fin bild!

// Sofia

Jojo sa...

Ja, det var så fint på morgonen, att äntligen få se solljus :)

Anonym sa...

Värsta fint :) och hoppas att det gick bra med svenskan... Sådär känner jag mig just nu! Jag har några sidor i Geografin tills imorn som jag inte har börjat med än. Men jag har iofs sovmorgon till 12.00. Så jag hinner ju om jag går upp vid 07.30 ;D. Det är ju tokmycket i skolan på vårterminen, det hade jag förträngt. Fy så hemskt det är. Går in i väggen snart! Ha det bra! kram