tisdag, januari 1

Utmaning

Förra..
Årets Låt: Umburella
Årets program: Inte för att man hunnit kolla mkt Tv, men blir la Våra värsta år / 2½ men.
Årets Bok: Sukh och Rani av Bali Rai
Årets Film: 1408
Årets Dricka: Coca Cola blandat med Fanta blandat med Sprite. Min nya upptäckt.
Årets Plagg: there's a lot.. Kanske Crockerbyxorna..
Årets Sneakers: Mina vita adidas <3
Årets Klocka: Mobilen
Årets Doft: Dolce & Gabbana light blue
Årets Smink: Används sällan.
Årets Blogg: Läser hit o dit.
Årets Nyårslöften: Orkar inte lova något man inte orkar hålla.
Jag Utmanar: Dig
Utmanad av: mayflower

5 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

Okej då :)

Anonym sa...

åh nu fattar jag :) jag gör den ;) vilken även blir en länk till dig ju :D hade du det bra nyår?

Anonym sa...

Så nu har jag gjort utmaningen :)

Jojo sa...

Jättebra =)

Anonym sa...

Jag har antagit utmaningen =)