måndag, januari 28

I got Glasses!

Heej!

Gosh I'm tired and wanna sleep.. Men man ska hinna blogga först :)

Hade studiedag idag, skönt I swear! Men of course lät de inte oss vila, utan gav oss en massa plugg. Så efter att ha skickat iväg mina bröder till skolan på morgonen, ätit frukost, bäddat och suttit en stund vid datorn, var det dags för matematiken. Den är inte svår, och därför tråkig, samma sak upprepas hela tiden och en massa x och y.

Anyway, Vid tvåtiden gav jag upp, städade snabbt hela huset, bytte om, och stack iväg med min mamma som precis hade kommit hem, till stan.
Vi shoppade, och sedan hämtade mina glasögon som blivit klara. Ja, kanske inte sagt det, men jag behöver glasögon för jag ser dåligt på långt håll. Tänker nog bara bära dem i klassen för o se tavlan, men nu är det så att de e så himla snygga att jag vill bära de ute oxå :)
By the way, mommy köpte mej en nice tröja från Bik Bok igår, rosa och vit, randig, love it! :)

Nu har jag bakat en kladdkaka, ätit den, läst igenom kemin som jag nu fattar hihi, och ska lägga mej. Ska fortsätta och läsa min engelska bok "Upstate"

Ha det underbart :)

2 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

Jättefina glasögon ^^

Jojo sa...

thanks :)