torsdag, januari 24

Parfumes for da' woman!

Här listar jag några av mina absoluta favoritdofter.

En parfym som doftar underbart gott! Lite sött, som en dushcreme, men känns så fräsh! Perfekt för fest eller när du vill känna dej speciellt underbar.

Tommy Hilfiger - Dreaming.



Adoreable! Andas in doften om och om igen, vill inte sluta.
Känns som en lukt jag kännt förut, men aldrig vetat vilken parfym.
Doftar lite som läppstift, eller vet ni vad, jag kan inte förklara, kia iväg till närmaste Kicks och lukta. Ni kommer inte ångra er, jag lovar!

GUCCI - Eau de Parfume II




Beckhams parfym för kvinnor- lovely!
Varken för stark eller för svag, varken kryddig eller söt - mer som en perfekt blandning.
Passar bra när man ska ut och shoppa eller vardagligt, rekomenderas!

Beckham - Intimately

1 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

kul med parfymer :] vill ha allihopa ^^

www.zaaurahs.webblogg.se