onsdag, januari 30

Lyssnar på "Apologize - Timbaland and one Republic" och skriver på mitt reportage.
Låten är ingen favorit, vet därför inte varför jag lyssnar på den men iaf...

Måste i övermorgon ha ett utkast på mitt reportage att visa min svenskalärare. Bestämde mej inte förrän en stund sen att jag skulle följa min lärares råd, skriva om Irak. Hur det var förut innan Saddams regering, och nu.

Har börjat med arbetet, och ska imorgon efter skola intervjua min mamma, så får hon berätta lite hur det var på 70-talet :)
Reportaget ska ändå inte vara klart förrän nästa fredag.
Imorgon har jag som tur är sovmorgon(!) Börjar 11.40. Sen gäller det att ha Fysik och Samhälle.

Dagens dumma: När hela klassen stod vid skåpen, och skulle ta våra saker och gå hem, så påminde jag alla. "Glöm inte att läsa på samhällsläxan imorgon" (något jag upprepade ett par gången).
Och gissa vem som glömde att ta med sej samhällsboken för o läsa på läxan..?!

Men drar lite tidigare till skolan så har jag tillräckligt med tid till att läsa de sidorna vi ska läsa :)
Måste ju ändå vakna vid sjutiden, då jag har mina bröder att få iväg till skolan.
Efteråt ska jag kolla på Gossip Girl, hann ju inte kolla det igår.

Men nu ska jag ta min engelska bok "Upstate" och läsa vidare på.. Om några veckor har jag för mej att vi ska ha redovisning om den bok vi läst.

Gonatt!

Här är låten föresten, om ni vill lyssna :)


0 Sötisar har kommenterat: