fredag, januari 4

Kvällen.

Vintern är den tråkigaste årstiden, absolut! Kallt är det också, kylan började igår, iaf här i göteborg. "Snö" har börjat falla ned.. fast det är så lite så man knappast ser det.

Jag vaknade 10.30 idag, men så somnade jag om och vaknad 13.30 av att mamma gav mej telefonen. Det var Marilyn, hon ville prata med mej eftersom hon nyligen kommit tillbaka från Portugal. Jag har saknat henne, och även Zelish. Jag har inte träffat dem på länge! Träffar dem så sällan nu när de går i olika skolor.

Iaf, det blev mörkt hur snabbt som helst, jag hann aldrig se dagens solljus (fast det får man aldrig här i Sverige).
Promenerade till Netto med bröderna för & handla lite, så tiden kunde gå snabbare och ja skulle få äta (fastar..).
Till middagen fick vi gäster som gick för en stund sen, så jag har inte pluggat samhälle, inte heller matte. Gud vad lat jag är! Blir bara pigg om jag ska göra något jag intresserar mej för hihi.
Nu ska jag plugga lite matte, ett par sidor kvar så är jag klar med kapitlet (som vi skulle vara klara med innan jul).
Efter eller innan plugget ska jag ta mej en sköön dusch. I love to taking at bath!

Har ofta undrat om det bara är jag som älskar tvålar. Tvättar händer x-antal gånger dagligen, och duschar så ofta jag hinner.
Okej, detta kan låta hur knas som helst, men det är sanning. När jag känner lukten av tvål så vattnas det i min mun.. Okej inget dregel eller så haha, men man känner nånting inne i munnen i sidorna. I LOVE SOAP! hihi jag vet, jag är knas, och jag är ensam om det I guess.

När jag är klar med det, tänker jag träna dans igen, så skojj! Mina bröder bara kollar på mej o fattar inte vad jag håller på med haha. Något beröm får man inte heller, mer kommentarer som "haha, du kan inte dansa!"

Mamma och pappa vågar jag inte dansa inför. Mamma verkligen ber mej visa henne något, men det går inte, jag börjar bara skratta!Pappa råkade se mej, skämmit! :$ Han började visa sina moves, haha säger jag bara! Pappa dansar bellydance :P

Ha det gött, underbara läsare, så hörs vi senare :)

6 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

ja, det håller jag med om. bjuder helgen på ngt trevligt?

Anonym sa...

uhh. vad jobbigt o plugga när det är helg :(. vad går du för ngt? vilket år?

jag ska faktiskt städa iordning lite här hemma o sen ikväll åker jag till min pojkvän :)

Anonym sa...

Haha, jag måste berätta att jag försökte mig på magdans videorna, du har där nere. Det var riktigt kul :) Älskar att dansa! Aha, va blev de för slags klänningar du köpte då?

Anonym sa...

www.jacobssonjennifer.blogg.se (om du vill svara :))

Anonym sa...

Jamen precis, nä deras takt är ju lite snabbare än vad man kan säga att min är. Och jag ser förmodligen inte lika snygg ut som dem när jag försöker dansa. Men det spelar inte så stor roll när man är ensammen hemma :)
När du köpte tre stycken, de var inte dyra då? :) Jag var i Göteborg i somras, men då tänkte jag ju förstås inte på att köpa balklänning kanske ;P
Jag bor i piteå, så det är ju en bit ifrån :) Vi har en jätte bra bröllops och bal affär är i piteå, men det är ju bara det att många kommer ha nästan likadana. Och det är ju synd! Men de har ju börjat med något som gör så att bara högst 2 stycken per skola får köpa en viss sorts klänning, så att de ska förhindra att många kommer med likadana klänningar, det är ju alltid positivt!

Anonym sa...

Vad taskiga dom är ! över lov o så. Iofs vi har engelska. Men jag struntar i det. Är så skoltröttt att jag spyr. Duktigt o gå natur :). Trivs du?