söndag, januari 6

Canada's next top model

Satt och kollade på "Canada's next top model". Men när jag sökte på det på google blev jag lite sur, eftersom det stog vem vinnaren var.

Måste säga att jag blev chockera!
Hon, blev hon Canada's top model?? Absolut inte min favorit, men jag tänker inte avslöja vem det blir, inte kul då. Tyvärr är det förstört för mej, tänker inte kolla så mycket mer :/

Hade jag fått välja, och om jag utgår från skönhet skulle jag ha valt:

Jaquline

Ja, Jaquline är en skönhet, och så glad :)

Skulle jag ha utgått från personlighet, hade det blivit:


Cori
Cori är lite.. hihihuha.. Rolig personlighet, och det är viktigt. Samtidigt är hon väldigt fin :)

Hade jag utgått från att välja den som i mina ögon ser ut som en modell:

Mo

Tia

Tia har lite för stora läppar för min smak, men hennes ansikte sticker ut, det är speciellt.

Mo är väldigt söt tycker jag.


Vem skulle du ha valt, och varför?

Gina Mika Rebecca Sinead Steff Tara

8 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

nej ja vet me vem som van.. ööö fel person tyckte hon skulle åka ut första avsnittet till o med :)

Jojo sa...

Haha, ja håller med. Förstår inte hur hon lyckades :P

Anonym sa...

Vilken tid och kanal är det? Topmodel är så kul att kolla på :)

Hehe. Jo jag är rätt bra på att göra impuls saker. Men tänkte att under handleden är ett rätt bra ställe. Då går den liksom att dölja om jag är less på den när jag är 40 =).

Jojo sa...

Top Model kanal 3, klockan 18.00, söndagar :)

Anonym sa...

Jag tycker att tia var snyggast
Men du har rätt i att läpparna var lite stora

Anonym sa...

jag tyckte att rebeccea skulle vinna. hon är den snyggaste självklart! /carro

Jojo sa...

Hihi, då delar vi verkligen inte åsikten :P
jag tycker hon ser boring ut :/

Fast domarna verkar ju tycka som du gör :)

Anonym sa...

lite sen kommentar kanske hehe men jag tyckte tia var helt klart bäst! gillade inte heller vinnaren.