tisdag, januari 1

Tvåtusensju.

Sheet vad snabbt år 2007 flög iväg! Kan fortfarande inte fatta att det gått ett år sedan jag firade nyår för år 2007.


Igår åkte Asraa, Nor och deras familj tillbaka hem till Stockholm. Saknar dem lite, fast det kan oxå vara skönt att få ha huset lugnt. Har vart väldigt mkt här hemma under lovet, gäster varje dag typ. Blogga har jag nästan inte hunnit med alls, inte heller titta på Tv, vilket jag verkligen längtat efter =P

Fast det var kul så länge det varade. Jag, Asraa och Nor åkte & shoppade flera gånger, satt uppe till 5-6 på morgonen (förutom Nor som däckade vid 1-2 tiden), åkte till Liseberg och gick på bio. Mer än så hann vi inte. Nor spenderade ju mer än en vecka på sjukhuset. Hennes operation gick bra, vilket jag är väldigt glad över. Men det fanns en liten flicka på två år på sjukhuset som oxå hade hjärtproblem.. sist jag åkte till sjukhuset för & träffa Nor sa de att hon hade avlidit =( Snacka om chock..


I söndags åkte vi på bio med min pappa.. det blev vid tiotiden. Vi såg filmen Arn, en väldigt bra film faktist. Handlar om En kille som växer upp i ett kloster, begår en synd som vuxen, blir tempelriddare, krigar mot muslimerna och vinner(xD)
Vi satt på andra raden i biografen.. så jag var helt yr när jag gick därifrån.. ögonen var döda typ xD
Asraa var lite småsur över att de inte visade fortsättningen då muslimerna vinner.. vi skämtade på vägen hem om att regissören tänkte att det var bäst att avsluta filmen innan den delen då muslimerna tar över hahaha.
Men men.. sen var det dags för dem att kila hem o lägga sej, för att åka hem dagen efter.

1 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

Åååh, jag vill se Arn :]
De böckerna är jättebra!