lördag, december 15

Vackra julklappar, smycken!

Detta söta armband är från accesora och kostar 595 kr.
Design Angela Gothborn.



Detta halsband är hur snyggt och bra som helst. Tänk om alla kunde gå med ett sånt? :)
Från accesora för 595 kr.
Design Daniel Franzén.
Peace & Respect!

6 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

om jag bara var 600 kronor rikare för armbandet,.och halsbandet....det är värt pengarna för det tar upp en vikigt fråga i samhället ahaha

www.stylespiritual.blogg.se

Jojo sa...

Ja eller :)

Anonym sa...

Hehe stackare :(. Men du blir i alla fall smart! Jag har haft ett prov sen i somras. I den skolan jag går i nu har vi högst två prov per termin/ämne. Vi får välja hur vi vill redovisa ämnet eller kapitlet vi håller på med. Lärarna till respektive ämne kräver i alla fall minst ett prov i det ämne som de redovisar i. Oftast brukar vi välja hemupgifter. Därför passar den här linjen mig. Jag är mer så att jag vill göra större arbeten istället.

Lycka till på provet du ska ha imorn! kramisar

Anonym sa...

Accesora har så mycket fina smycken, bara för det vart jag så sugen på att gå in där och kika nu :)).

Jojo sa...

Ja, de är verkligen fina! =)
Har du handlat där?

Anonym sa...

Tack!
MVH Daniel Franzén
www.bunkerhill.se