söndag, december 2

Tjejkväll.

Jag hatar vintern :( Inget solljus alls. Men ingen idé att lägga ner sin tid på o hata.

Igår var det tjejkväll hemma hos Marilyn. Det var jag och Zelish som gick, Didem kunde inte komma.
Började med att kolla i Zelish skolkatalog, sen min, och efter det Marrys. Den som hade mest snyggingar: Zelish katalog!
Minst snyggingar: Min katalog! .. Dock ingen nyhet va :P
Eftersom detta tog typ två timmar, så börja vi baka amerikanska muffins 21:20. Kanske lite sent, men äta kan man ju dygnet runt :) Tyvärr var vi ganska mätta när de var klara, och vi åt inte mer än en var.
Där har ni en bild på söta Zelish :)
Pappa kom och hämta mej och zelish typ lite innan elva, och när jag kom hem hade inte ens hälften av Troja-filmen gått. Så resten av kvällen satt jag och mina föräldrar och kollade på film, och jag njöt helt enkelt av synen på Orlando, och även Brad pitt där :)

0 Sötisar har kommenterat: