fredag, december 7

Näckar för djuren.

Jag har läst mycket om kändisar som klär av sig för djurens skull. Jag förstår inte. Varför klär de av sig, hur hjälper det djuren?

Finns det absolut inga andra sätt att hjälpa djuren? Visst tycker jag det är synd om djuren, och jag hoppas att det blir en minskning inom skinnindustrin. Men kolla hur världen utvecklas, de klär av sig, de gillar det, och nu har de "en anledning, en god sådan".

Bryr man sig om djuren, och verkligen vill göra en god insats, tycker jag att man borde ta en annan väg som verkligen hjälper djuren, än att gå till någon studio, klä av sig, kolla in i kameran, höra ett klick, ta på sig och gå därifrån. Sedan kommer den feta lönen.

Ser det verkligen ut som om hon lider med djuren?
(Har redigerat fotot så man inte ser hennes ass så bra!)

4 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

okej, tack :) då får jag hålla utkik på scorett här!
förstår förresten inte heller varför hon väljer att hjälpa djuren på det där sättet...finss ju sätt som lönar sig 100 gånger bättre!

ShopaholicNumberOne sa...

Eva Mendez på bilden är så sjukt vacker! Det har jag alltid tyckt! Tänk att se ut sååååå... åh! :-O *vill*

Anonym sa...

Saken är den, att kändisarna uppmärksammar frågan om att de anser att päls är mord. Så det hjälper djuren väldigt mycket, när folk förstår vad som pågår och vill bojkotta päls. :))

Jojo sa...

Jodå, det stämmer narin. Men detta med nakenhet, don't like it.