lördag, december 1

Nu blir det lite soft.

Ja, Fredag och helg, underbart :)

Lång skoldag idag, men ingen jobbig eller så. Hade tre timmars rast mellan nästsista och sista lektionen. Jag och min grupp förberedde för vår engelska "show". Gud vad jag dog av skratt hahaha. Sebila när hon spelar "old lady", och jag, "Sarah", som ska råka putta omkull henne.. ja, en komedishow helt enkelt :)

Mörkt är det när man går till skolan, och även när man går hem igen :/ Kolla, lika mörkt som bakgrundsfärgen på min blogg!


Proven e typ nästan över, iaf de som är kvar är inte svåra eller så.
Men idag kom min farbrors fru från Tyskland, hon skulle visst på bröllop och tittade förbi. Trevligt ja, men synd att min farbror inte var med :/ . Men de skulle komma efter nyår sa hon :)
Fick denna parfym och dushgél av henne, luktar gott :)

Men men, nu blir det lite sleep för min del ;)

3 Sötisar har kommenterat:

Kunglighet. sa...

tack tjejen =)

Anonym sa...

Ja visst är dom :) funderar på elgitarren i svart :) men kan man ha en klocka runt halsen och en på armen? hmm?

www.thediaryofdiia.blogg.se

Anonym sa...

ja visst.. funderar på att köpa den idag.. har för mej att den fanns med mindre megapixel och billigare men man kanske ska köra på en 7 megapixlars ändå?!

www.thediaryofdiia.blogg.se