torsdag, december 6

Skor.

Kilade iväg till stan efter skolan med Sebila, ville leta skor.
Och konstigt nog, så hittade jag!
De är jättefina! Fast det ser bättre ut när de sitter på fötterna, I promise :)
De har höga klackar, typ 8-10 cm hehe.. Jo det är kanske lite för högt, just därför som jag inte är 100% säker på ifall jag ska köpa dem.
Men sulan har halkskydd, och det är typ just vad jag letat efter!
Funderar på att köpa dem, får se, kanske drar till stan med mamma imorgon! :)
Proven är nästan över, inte många kvar. Många provresultat har vi fått tillbaka och är bara väldigt nöjd, skönt med jullov snart!

Pussar!

[Skorna finns i Scorett]

6 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

åh vilka snygga! vart hittade du dom ? :)

Jojo sa...

Jaa :) I Scorett.

Anonym sa...

Skitsnygga, skulle velat ha dem ifall de hade haft lägre klack.. typ 3-4 cm, jag suger på att gå i sådär högklackat..speciellt på vintern då halkar jag bara ;) haha.

Jojo sa...

Men, det som är så bra, är att de har halkskydd! ;D
Jodu, de är faktist hööga, käns som att gå på moln när man äntligen kommit hem o tatt av sej de! :P

Anonym sa...

mycket fina, de första riktigt fina stövlarna jag sett i år.

www.stylespiritual.blogg.se

Jojo sa...

Den tanke som flög i mitt huvud när jag så dem :)