fredag, december 14

Julsött


Skön tröja 199kr

Söt t-shirt 99 kr








Klänning 249 kr

6 Sötisar har kommenterat:

Ohlachocolat sa...

Ååh! Jag måste få fråga dig en sak! Ser att du har blogspot som mig, och jag har jätteproblem med att registrera min blogg på Stylesearch! Instruktionerna på Stylesearch stämmer inte alls överens med de som finns på min blogg... hur gjorde du det?? Väldigt tacksam för svar!

Btw, bra smak för killar - jag älskar också Orlando :D

Jojo sa...

Karin, du kopierar koden som SS ger dig. Sedan går du in på din blogg och trycker på "mall".
Där trycker du "lägg till ett sidelement".
När du ska välja vilken sort, tar du "HTML/JavaScript". Där klistrar du in koden :)

Ja, Orlando! ;D

Anonym sa...

Åhh vilken julsöt klänning! Och hehe dikten är en låttext som redan finns. Jag kan inte skriva som dig. :D

Jag går tredje året, tar studenten i sommar.. ska bli skönt!

Japp precis, det bästa är ju att jag kan klippa min familj och så. Fast salong kan jag nog inte öppna, isf måste jag gå en utbildning igen eftersom jag inte slutförde linjen. Ja det var verkligen uselt att de hittade ett par "lärare" som inte hade utbildning i pedagogik och så. Men det finns inte så många frisörlärare så de tog väl de första bästa liksom. Ha det bäst!

Anonym sa...

ajaj den där första tröjan var underbar!
jag måste köpa den snart haha, när plånboken vill

www.stylespiritual.blogg.se

Jojo sa...

Ja den ser så gosig ut :)

Ohlachocolat sa...

TACK TACK TACK så hemskt mycket för hjälpen! :)