onsdag, december 26

Julen.

Julrea! =D

Haha ja, idag började den som störst. Alla kläder upp och ner, men halva priset ;)
Orkar dock inte gå omkring i stan så länge.. Och så finns det inte så mycket fint =/
Väskorna är ärligt talat popoo. Inte en enda som är fin!
Har köpt lite kläder på sistone.. bilder kommer senare :)

Igår spenderade jag min dag på sjukhuset. Åkte med Asraa till Nor för att umgås lite med henne. Hon var jätteledsen när vi kom, o grät :( Jag förstår henne.. Hon har ju legat på en säng i 5-6 dagar.

Nor's hjärtoperation gick bra som tur var, tacka Gud för det. Hjärtkammaren fungerar bra nu. Var hos henne ett par timmar idag, hon mådde verkligen bra och kunde gå som vanligt o så :) Förhoppningsvis kan hon skrivas ut på fredag!

Åkte hem till min morbror igår för o se den lilla nyfödda bebisen. Hon är nu 16 dagar gammal, och skitgullig. Liknar ingen i familjen ju haha :P

Nyårsklapparna är ännu inte köpta, bara några. Men imorgon eller så måste jag till stan för o köpa till mamma, pappa och bröderna. Mamma vet jag typ, en parfym som luktar helt underbart! Pappa ska nog oxå få en parfym, blir nog en Mexx.. mkt pengar blir inte över, så får se vad det blir till bröderna, men de får ju tillräckligt mkt klappar från alla andra!

Undrar vad jag får :) Fast 300kr har jag redan fått från min morbrors fru hihi :P

0 Sötisar har kommenterat: