tisdag, december 11

Baby Girl.

Jaaa!! Jag har fått en kusin, en liten flicka. Hon föddes för lite mer än en timma sedan, längtar till att få se henne! :)
Undrar vad hon får för namn, men hoppas på ett vackert!

Annars har jag haft nationellt prov i matte idag, gick väldigt bra, absolut inte så svårt som jag trodde att det skulle bli.
Men som förväntat klantade jag till det på en fråga, råkade skriva lite fel, tänkte rätt, men handen skriver annat. Blää. Och så ska så många saker snurra i huvudet samtidigt. Klart man inte håller koll på om det är antalet sidor på en tärning eller de motsatta sidornas summa. Jaja, bara bablar skit nu. Antagligen bara jag själv som förstår vad jag skriver om.

Iaf skulle jag, Sebila, Christian och Navid träna på vår engelska "show", Carl skulle till läkare(?!). Men det första de gör är att springa iväg och gömma sig, så att jag ska leta (HaHa!), och när jag äntligen hittar dem, så vill de inte jobba. Showen e ju redan på Fredag och vi har inte ens gjort klart första delen!

Beslutet blev att vi skulle kopiera replikerna och alla skulle träna hemma. Tss, som om nån kommer gö dt xD
Sedan gick jag och Sebila och köpte Thai-mat.. När jag nästan var hemma upptäckte jag att mitt matkort hade blivit kvar på restaurangen, skoj.
Får la dra dit imorgon och hoppas på att de sparat det.

Senare när jag snackade med Marilyn på msn, kom vi fram till att hon skulle komma hem till mej :)
Gissa vilken film Marilyn tar med sej, om inte den senaste American Pie. HaHa, hon hade bränt den utan ljud! .. Men den tjejen nöjer sej med synen hihihi!
Aja, hon hade vissa behov, och var tvungen att dra hem. (Förlåt Marry! :P )

Men nu ska ja nog ta och arbeta lite med Naturuppgiften så den oxå är över.. Jullov snart :)

Kramisar!

No one becomes perfect, but some become great.

0 Sötisar har kommenterat: