fredag, december 21

I'm alive.

Mhm, ett tag sen jag bloggade sist. Anledningen är att jag helt enkelt inte haft tid.
Kompisarna från Sthlm har kommit, och de stannar hela jullovet antagligen. Förrigår var vi i Liseberg och det var skitkul. Spela, åka, och åka skridskor.

Igår var det skolavslutning, Yess!!! Det är idag första dagen på jullovet ;D
Jag började skolan halv tolv igår, så jag och mamma var i stan innan och shoppade till bröllopet som började klockan sex. Jag köpte två klänningar och en glittrig kofta från Rut m.fl.
Som tur var hann jag i tid till skolan, och vi åka in till Järntorget för att kolla på julshowen i Draken. Det var rätt så kul :)

Efteråt gick vi och åt i McDonald's och jag & Sebila gick runt i stan lite för o leta väskor. Inte en enda snygg väska ne. Men mina fötter dog av de 10cm höga klackarna, och Sebila var sen till sin tjejmiddag, så det va ba o åka hem.
Fick skynda mej o så, för hade ba 45min på mej att duscha o bestämma vilken av klänningarna jag skulle ha.
Bröllopet var riktigt kul, och en sån fin brud!! Jättevacker var hon, och 23 år.

Idag vaknade jag vi niotiden, jag och mamma kilade iväg till stan igen för en lite shoppingrunda. Det fick oxå bli en jacka till min äldsta lillebrorsa, hoppas han gillar den!

Aja, här är lite bilder av det hela.

0 Sötisar har kommenterat: