lördag, februari 2

Morgonshopping :)

Heejsan :)

Idag vart jag ute och shoppat med mamma. Vi köpte en hel del skor haha. Jag köpte ett par skitsnygga dojjor, med en ganska låg klack. Lite svårt att ha mina 10cm hela tiden, så dessa kan man koppla av med lite hehe :)

Köpte mej även söta rosa pyjamasbyxor och ett par svartgråa. Men anledningen till att jag ens åkte med till stan, var för o köpa häften till plugget, o det gjorde jag. Väldigt viktigt, behövdes akut. Efter shoppingen kom mina bröder o pappa som vart o badat, så åkte vi iväg och åt falaffel :)

Slänger in en bild på mina skor (som by the way är från Johanssons), på min kusin Yasmin som jag träffade igår, och skorna vi köpte till henne hihi.
.
Nu ska jag iväg och plugga, har fysikprov nästa vecka, datorläxa, engelskaläxa, svenskareportage och mer som jag bara inte kommer på.
Ha det bäst!

2 Sötisar har kommenterat:

Urban sa...

Ditt svenskareportage var asbra! ^^

Jojo sa...

U think? =D Ska nog fortsätta på det idag eller imorgon, ganska kul ändå.

Skönt för dej som e klar :) O ditt reportage var minsann nog inte sämre haha..