söndag, november 4

Slut

Ja, imorgon börjar skolan. Inge kul alls ne, två prov ska bli av. Inte förän på torsdag får man koppla av lite (om vi inte får nya läxor.. vilket vi säkert får).
Idag, softat hemma. No more. Mamma och pappa e på akuten för pappa mår vädligt dåligt *hoppas han kryar på sig*. Önskar bara att det inte är något farlig denna gång!
Mina småbröder är hemma o gör inte mycket förutom att titta på Tv och störa mej lite då och då :)
Jag hatar verkligen vintern. Det är så mörkt, och så tråkigt. Jag är bara lat på vintern, inget solljus som får en o vilja göra något.
Men något speciellt händer i slutet av november, eller i början av december. Jag får en till kusin! Chansar på att det är en flicka, vilket min morbror absolut inte tror haha :P

Hopp... då säger man la hejdå :)

2 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

Haha, ja inläggen var rätt lika faktiskt :P

mylife sa...

Ja då är vi två som hatar vintern jusor! :D:P skapa klubb? :P