lördag, november 10

Kommer inte på någon rubrik.

Heyysan.

Jag har problem med att komma på hur jag ska börja.. Men iaf, idag har jag vart ute med mamma o kollat möbler och sånt till huset, längtar till att börja få köpa nya möbler till mitt rum, det blir nog snart. Har funderat på att göra det i mitten av december, då plugget minskar och jag har mer tid :)
Såg något jag inte kunde låta bli att köpa, en jättesöt sittkudde! Ska föreställa en hund då haha, men den är så gosig, o det är skönare att krama den än att sitta på den! :P

Men sen har jag suttit hemma med mina småbröder o kollat Tv och städat. Mamma och pappa åkte iväg till sina kompisar, så vi hade huset för oss själva. Detta innebar, för mina bröder, att springa runt och leka!
Efter Tv-tittandet satte jag mig och rensade datorn lite, chattade, och softade helt enkelt! :)

Förrigår övningskörde jag med pappa, och då hade jag inte gjort det på över 1 månad, så jag kan nog inte skryta med att gick bra haha! Längtar till dagen då man fått körkortet, och fått en Chevrolet :P .. Men det lär dröja ett tag.. 1½ år kvar ungefär.

Har använt Depend nagelstärkare ett tag nu, men känner inte direkt någon skillnad. Mina naglar är fortfarande mjuka som gummi. På förpackningen står det "verkar direkt", yeahyeah, bullshit. Får la se om det visas något resultat efter en månad eller så. Men självaste nagellacket är fint hehe :)

Tjo!

2 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

Prova att köpa silica på ICA. Det hjälper verkligen, fast inte på en gång. Man måste ta en hel kur för att se skillnaden. Tyvärr, det finns inga mirakelkurer.

Jojo sa...

Tack för tipset Palina, får nog testa det :)