söndag, november 25

Kemi.

Ja idag har jag ägnat en hel del tid åt kemi. Tre timmar tror jag :P
En sak som jag har lärt mig, är att man lär sig bäst på egen hand. Skippa läxhjälp och sånt. Okej, mamma hjälpte mej hehe, men inte så jättemycket, utan gav mej idéer så att jag förstod ämnet!
I övermorgon är det prov, Gud vad jag vill att det ska vara över. Sen är det bara lätta struntprov kvar + nationella.

Min morbror och hans familj kom, de gick vid åttatiden. Sedan har jag suttit och väntat på Prison Break.. men dahh, den börjar imorgon xD
Hyrde ju "Familjen är värre" i fredags, så kom på den på Tv igår, snacka om otur! Skulle ha följt mina bröders filmval :P

Ringde Noor och Esraa idag, hade inte hört av mej på över en månad :/ . Goda nyheter, de kommer den 17:e och ska antagligen stanna 2-3 veckor. Stackars Noor som ska genomgå en hjärtoperation i Sahlgrenska några dagar efter :/
Aja, ska inte vara uppe länge till, för ska gå på den frivilliga samhällslektionen imorgon, annars blir SO-uppgiften som jag och Sebila arbetar med välla antagligen aldrig klar. Uff, redovisningen är efter jul. Innebär plugg även i jul. Men man får vara optimistisk.

Kramar!

1 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

hata kemi :( hahah :p //jasminnaraghi.blogg.se