måndag, november 5

Pinsamt värre


Gash vad pinsamt. Kan inte fatta det.

Varför kom jag med på Tv?!

Idag, på samhällskunskapen, så ville vår lärare Sture visa oss en film om hur man jämför två områden i Göteborg. En av områderna var det område som jag bor i.

För två år sen, så kom jag och Marry till skolan, och bemöttes av att alla sa att vi hade vart på Tv, vilket vi inte trodde på, förän lärarna sa det. Anledningen till vi själva inte visste av det, var för att vi hade blivit filmade med spårvagnskameran och vi hade inte sett programmet när det hade gått på Tv.

Just denna film, var den jag och Marry var med i. Sheet, vi var på väg till Hemköp (där vi praoade) och var inte alls fixade, och så blir man filmad! Usch, usch! Måste de inte fråga innan de filmar?!

Aja, nog om det. Inget o göra åt, säkert fler som sett det eftersom det kommit på SVT.

Men pappa ska komma tillbaka från sjukhuset idag =) Han mår bättre nu, hoppas bara att det fortsätter bra :)

Nu när skolan är igång igen, så är det samma sak med plugget, så mina böcker ligger på sängen o gapar, o väntar på att bli lästa.. Jaha..


Herrå!

0 Sötisar har kommenterat: