fredag, november 23

Äntligen fredag.

Jag som trodde att denna dag skulle bli helt upp och ner. Nejdå. Matten gick jättebra, kunde lösa alla tal, och för första gången så var nästan halva klassen kvar när jag gick ut :O

Engelska redovisningen arbetade jag inte något vidare mycket med under matrasten, men det gick faktist bra! Man skulle bara berätta om handlingen lite och säga vad man tyckte om boken. Inget vidare svårt.
Men snacka om att det var skämmit, när jag skulle läsa en sida ur boken, så valde jag bara en sida slumpvis, och det råkade vara en väldigt pinsam text! Alla skrattade, t.o.m. läraren hahaha xD
Iaf, vi slutade 13.00. Skönt ja. Mamma och pappa ringde mej o sa att vi skulle ut o äta på restaurang, så något kemiplugg blev det inte, men imorgon ska bli en typisk kemidag antar jag hehe :P
Vi har hyrt en film, "Familjen är värre", och ska ha en filmkväll :)

Är tyvärr proppmätt efter kebaben och orkar inte med filmgodis.. Men låta bli kan jag ju inte heller :)

1 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

Haha nej jag är inte arab :P Jag är helsvensk och intresserad av språk :)