fredag, november 16

Angelina VS Jennifer

And her they go again.

Aldrig slutar bråket mellan Jennifer Aniston och Angelina Jolie. Vad de delar är kärleken till Brad William Pitt.

Det nya "problemet" (enligt Jolie) är att Jane, Brads mamma, bjuder hem Jennifer under Thanksgiving.
Hon gillar inte att hans mamma och Jennifer håller kontakt, och menar att Jane bara eldar på ett lömskt förhållande med Jennifer.
Men det visar sig att hon och Jane är väldigt goda vänner och håller kontakten.

Jolie stör sig väldigt mycket på att de har kontakt, och tar ut det även på Brad.
Brad säger att vad hans mamma gör på fritiden är hennes ensak.

För min del, Go Jennifer!

2 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

haha de lugnt, jag gav upp honom när han blev tsm med kate bosworth ;)

hmm, jag är faktist inte riktigt säker på varför jag gjorde de, jag var tvugnen kändes de som :/
antagligen tog jag väl åt mig väldigt av vad andra sa om mitt hår, mest negativa saker så kom de väl någon kommentar när jag var lite deppad så gjorde jag de.
Men de e väl lika bra de eftersom de va så jävla slitet

Hur hittade du till min blogg förresten ? nyfiken bara (:

Anonym sa...

haha, aa de e peruk på jag har på bilderna, typ en halv peruk eftersom jag har sparat min luggså de typ som ett hårband fast runt hela huvudet.
Jag vågar inte visa mig i kort hår än .. känns konstigt

vet att jag inte borde ta åt mig så, men de blev så. Jag var helt fixerad, sen var jag våal i nån depression under den tiden så jag tänkte skitsamma :/ Saknar mitt hår faktist