måndag, oktober 29

Vad väntar idag?

Värst vad det är blåsigt och regnigt här ute. Riktigt höstväder men med vinterkyla. Igår var det samma sak fast det blåste inte lika mycket.

På bio:n igår såg jag och mina kompisar filmen "1408", en skräck/thriller som handlar om en författare som skriver spökhistorier. Själv tror han egentligen inte på spöken, och utsätter sig därför för en natt i rummet 1408 i ett hotell. Rummet är väldigt ondskefullt och 59 pers har dött där inne, enligt hotellchefen. Men det struntar författaren i eftersom han inte tror chefen. Efter att ha vart inne på rummet en stund, märker han märkliga saker, och själv kände jag att ja skulle bli psykad av filmen haha :P
Det svåra var nog att förstå ifall han drömt, eller om det var verklighet. Jag vet fortfarande inte vilket som stämmer..
Men jag gillade filmen, även om jag fick ur mig några skrik ;)

Måste säga att det var väldigt skämmit när jag fick höra av min kompis D att det bara hade vart jag och min kompis M som skrikit när det kom en skrämmande scen. Fast jag och M trodde ju att hela publiken hade skrikit, eftersom vi hörde väldigt höga skrik! Som vi sen förstod, var de skriken vi hört, varandras xD
Efter filmen blev det McDonald's (för tredje dagen i rad för mej =/ ), och sen kila hem ;)
Idag? ja, vi får la se vad som väntar :)

4 Sötisar har kommenterat:

Anonym sa...

Hahahaha alla som läser min lilla kompis blogg ska veta att den filmen offf, helt sjuk, lovar se den inte.
men det var kul ändå man skratta som fan då jusor och marilyn skrek, asså ni skulle ba hört dem , stackisarna:D Love you gyarls:D(L)
jusor palla skriva nu du vet sj skriva och jag gå inte ihop såå "piz" du fattar;)

Jojo sa...

Hahahhahahahahaha walla Didosh piz på dej oxå!

Anonym sa...

hhahaha tjejer ni är bäst lovar er :D
filmen var kanske inte den bästa vi såg igår men vi hade det ändå skoj ;D.. hahah som vanligt ..Juusss vi skämde ut oss och de andra när vi skrek igår :$ men skit samma :D
sånt e livet hahha
älskar er (L)

Jojo sa...

Haha, marry, Katten! (If you know what I mean ;O )

Love you to guys ;D