tisdag, oktober 30

Mörkt!

Man skulle kunna tro att det är midnatt ifall man kollar ut genom fönstret. Men så är det i Sverige!
Idag har jag pluggat flitigt, gjort en hel del i samhällskunskapen, men har en del kvar. När jag blir klar med samhälle, så tar ju inte det roliga slut, utan då finns det franska =/
Annars har jag vart hemma idag, vi fick mattan som vi köpt levererad. Men vi ville ju få den samtidigt som våra andra möbler kommer, och de kommer om tre månader! Än vet jag inte hur de ser ut, fastän mina föräldrar har förklarat ett par tusen gånger, men mattan var väldigt fin iaf :)
Nu, är jag ledig, inget mer plugg för idag, men jag vet ändå inte vad jag ska göra! En sak är säker, jag ska duscha, o sen blir det nog TV. Desperate Housewives e på TV idag! =D

Snacka om att det var länge sen jag såg den!´

0 Sötisar har kommenterat: