söndag, oktober 28

Godmorgon!

Har lyckats ta mig upp ur sängen denna söndagsmorgon, men sitter och gäspar extremt.
Det blev ingen shopping igår, för mina föräldrar hade bestämt med sina kompisar att vi skulle dra till Borås, vilket oxå var kul :) De hade vart ut o köpt möbler fick jag reda på, soffor och en matta, vilket verkar vara väldigt fina enligt deras beskrivning! Tyvärr kommer vi inte få dem förän ett par månader ungefär =/.
Hela vardagsrummet kommer se anorlunda ut, och mitt rum med. Fast jag måste ju gå o köpa möbler till mitt rum snart, det får nog bli under höstlovet nu, för annars kommer jag aldrig ha tid.

Kom hem igår vid 23-tiden, om jag inte minns fel. Satt och kollade en väldigt rolig film med kompisarna i Borås, haha :P
På vägen tillbaka blev det ett stop i Burger King, för vi var väldigt hungriga (vi och vi.. kanske bara jag :).

Idag ska jag börja plugga, för ju mer plugg jag sparar desto mer måste jag plugga under resten av dagarna. Ska börja läsa på samhällsämnet, för jag har inte så mycket ork att tänka på franskan, malheureusement!

Vid tre-tiden måste jag iväg, ska på bio med kompisarna M, D, Z och C. Jag tror att vi ska se filmen 1408, en skräck/thriller! Jag vet att jag och mina kompisar kommer blunda genom mer än halva filmen haha :P Eftersom filmen är från 15 år, måste jag ta med mig leg, det är visst inte svårt för folk att tro att jag är under 16 ibland! (Ibland tror de dock att jag är över :)

Läste klart boken "Hur kär får man bli?", igår natt. Måste säga att den är bra och i slutet så måste man bara fortsätta läsa för att man vill veta vad som händer näst. I början däremot var den tröög, nästan så att jag ville skippa att läsa boken, men jag gav den en chans, och det var bra :) . Boken är på 319 sidor, och handlar om en tjej som älskar sin kompis mer än allt, men endå lyckas en ny kille i klassen komma mellan dem. Sen förstår ni nog åt vilket håll historien går ;)

Ska kila iväg nu o äta frukost, och just det, måste ringa min kompis och säga att jag inte kan följa med till stan! Bye bye

0 Sötisar har kommenterat: